Wij gebruiken cookies op onze website. Door onze website te gebruiken, stemt u in met dit beleid en stemt u ermee in dat wij cookies gebruiken in overeenstemming met de voorwaarden van dit beleid.

Meer weten
Aanvaarden

FAQ

Is er een fysieke winkel aanwezig?

Nee, er is geen fysieke winkel aanwezig.

Alles wordt gemaakt op bestelling en kan na afspraak afgehaald worden.

Is er een webshop?

Ja, de webshop kan je terugvinden op de website via het tabblad online bestellen. 

Via de webshop kan je ten vroegste 3 dagen later jouw bestelling afhalen.

Hoe lang op voorhand dien ik te bestellen?

Webshop:
Dit kan tot 3 dagen voor de gewenste afhaaldatum

Bestelling op maat: 
Bij voorkeur wordt de datum gereserveerd van zodra je de datum van het event weet en dit bij voorkeur minimum 2 weken op voorhand zodat er voldoende tijd is alles te bespreken. Hoe vroeger hoe zekerder van de plekje ;-) 

Daarnaast zijn last minute bestellingen vaak ook nog mogelijk maar hiervoor neem je best even telefonisch contact op of laat een tekstbericht achter mocht ik niet direct in de mogelijkheid zijn jouw oproep te beantwoorden. Is er nog plaats? Dan kan je via het online bestelformulier/via de webshop jouw bestelling plaatsen. 

Tip: Bekijk zeker op de pagina's "bestelling op maat" of "webshop" de beschikbaarheden. Daar kan je de verlofperiodes terugvinden + data die niet (meer) beschikbaar zijn om te bestellen

Hoe kan ik bestellen?

Webshop

Op de webshop kan je een ruim assortiment standaard en semi-gepersonaliseerde producten terugvinden. Hiervoor ga je naar het tabblad online bestellen en klik je door naar webshop.

Aangezien alle zoetigheden vers worden gemaakt, rekenen we standaard 3 dagen creatietijd. Dit wil zeggen dat je ten vroegste 3 dagen later jouw bestelling kunt komen afhalen. Indien je jouw bestelling toch sneller zou wensen, neem dan contact op en dan bekijken we wat mogelijk is.

Na het plaatsen van jouw bestelling zal je een automatische bevestigingsmail ontvangen waarna je bestelling dan ook definitief is.

Bestellingen op maat

Wens je een gepersonaliseerde bestelling te plaatsen? Bekijk op je gemak hier het assortiment. Indien je jouw keuze hebt gemaakt, een datum wenst te reserveren of nog een aantal vragen hebt dan kan je via de knop 'Bestellingen op maat' het formulier invullen. Gelieve bij voorkeur minstens 1 à 2 weken op voorhand jouw bestelling door te geven.

Heb je een last minute aanvraag? Neem gerust telefonisch contact op of laat een berichtje achter, dan check ik voor jou als dit nog mogelijk is. Indien ja, kan je jouw aanvraag/bestelling via voorgaande procedure doorsturen.

Opgelet! Jouw doorgestuurde bestelformulier is geen definitieve bestelling. Het doorsturen van jouw bestelformulier biedt geen garantie dat jouw bestelling kan doorgaan. Er zal contact worden opgenomen met een bevestiging als er al dan niet nog plaats is. Bovenaan de pagina van het bestelformulier kan je alvast de data terugvinden waarop er op deze moment geen bestellingen kunnen geplaatst worden. 

Hou er  daarnaast rekening mee dat e-mails niet dagelijks kunnen beantwoord worden. Zo worden er op vrijdag - zaterdag - zondag geen aanvragen behandeld wegens weekenddrukte.

Op welke dagen kan ik mijn bestelling afhalen?

Bestellingen kunnen na afspraak afgehaald worden van dinsdag tem zondag.

Maandag is mijn wekelijkse sluitingsdag. Op deze dag ben ik niet bereikbaar per telefoon en zullen mails beperkt behandeld worden.

Uitzonderlijke sluitingsdagen of verlofperiodes kan je terugvinden de pagina's 'online bestellen - webshop' of 'online bestellen - bestelling op maat'.

Tussen welke uren kan ik een afspraak vastleggen om m'n bestelling af te halen?

Maandag: Gesloten
Dinsdag: 15u30 - 18u 
Woensdag: 15u30u - 18u 
Vrijdag: 15u30u - 18u
Zaterdag: 10u - 15u 
Zondag: 10u - 13u30

Opgelet! Feestelijke biscuittaarten kunnen maar ten vroegste vanaf 11u afgehaald worden. 

Past het je binnen deze uren toch niet? Neem gerust contact op en dan bekijk ik wat mogelijk is. 

Tip: Bekijk zeker op de pagina's "bestelling op maat" of "webshop" de beschikbaarheden. Daar kan je de verlofperiodes terugvinden + data die niet (meer) beschikbaar zijn om te bestellen. 

Hoe kan ik betalen?

Betaling kan per overschrijving op voorhand of cash/mobiele betaal app ter plaatse

Kan ik cupcakes invriezen?

Jazeker, cupcakes kunnen in een goed afgesloten plastic of glazen doos perfect ingevroren worden. Nadien laat je deze op het gemak ontdooien. 

Smakelijk!

Hoe bewaar ik mijn cupcakes het best?

Ze worden de dag van afhalen geconsumeerd: niet meer in de frigo plaatsen

Ze worden niet de dag van afhalen geconsumeerd: zet de cupcakes in de koelkast en haal ze er de dag van consumeren minstens 1u op voorhand uit. Zo zijn ze opnieuw lekker zacht, wat aangenamer is om te eten

Smakelijk!

Hoe lang kunnen cupcakes na afhalen geconsumeerd worden?

Deze blijven tot zeker 3 dagen optimaal vers wanneer je ze in de koelkast bewaart. 

Langer dan 3 dagen zullen deze ook nog lekker zijn maar ze worden stilletjes aan wat droger. 

Hoe lang kunnen de vanille koekjes bewaard blijven?

Koekjes natuur (zonder suikerpasta decoratie): In een goed afgesloten doos/zak kunnen deze zeker tot een maand goed bewaard blijven. 

Koekjes met suikerpasta: Doordat de suikerpasta beetje bij beetje harder wordt zou ik het niet aanraden ze langer dan 1 week te bewaren. De kwaliteit ervan zal niet meer optimaal zijn. Al zal de smaak zeker nog wel goed zitten ;-) 

Hoe vervoer ik het best mijn afgehaalde zoetigheden?

Dit kan het beste in de koffer of op de grond aan de passagierskant. 

Wens je het in de koffer te plaatsen? Een plooibox meebrengen of de bestelling zoveel als mogelijk fixeren is zeker geen slecht idee. 

Moet ik mijn feestelijke biscuittaart in de koelkast plaatsen?

Bij voorkeur plaats je deze na afhalen in de frigo. 

Heb je een botercreme of chocolade ganache vulling? Haal deze ongeveer 1u voordien eruit. Zo is alles wat zachter en dat is aangenamer om te eten.

Heb je een slagroom(kaas) vulling? Haal deze ongeveer 30min voordien eruit.

Smakelijk!

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kan tot 1 week vóór datum event jouw bestelling annuleren. Indien er al gepersonaliseerde aankopen zijn gedaan zoals bijvoorbeeld caketopper, koekstempel, etc worden deze vanzelfsprekend aangerekend. 

Wat is het afhaaladres?

Wildersedreef 5, 1910 Kampenhout

Tip: Miska's Cupcake Atelier kan je daarnaast makkelijk terugvinden in Waze mocht je dit gebruiken om tot hier te rijden ;-) 

Wat is de wekelijkse sluitingsdag?

M'n wekelijkse sluitingsdag is maandag. Op deze dag ben ik telefonisch dan ook niet bereikbaar.

Heb je toch een snelle/gemakkelijke vraag? Laat gerust een tekstberichtje achter en ik bekijk om je zo spoedig mogelijk een antwoord te geven.

Tip: Via de pagina 'bestelling op maat' en 'webshop' kan je daarnaast ook alle uitzonderlijke sluitingsdagen en verlofdagen terugvinden.